Форма |
Дата проведення |
Тема |
Категорія учасників |
Відмітка про виконання |
Інструктивно-методичний семінар |
.2021 |
ТЕМА. «Підвищення компетентності, професіоналізму педагога –
одна з найважливіших умов підвищення якості освіти в умовах реалізації
Концепції Нової української школи» (розгорнутий план додається) |
Члени ПМО |
|
Консультативний ЧАТ з питань роботи літературної вітальні |
Серпень |
Організація
роботи літературної вітальні, обговорення ресурсно-мережевої взаємодії вчителів |
Педагог-майстер |
|
Супервізія |
Серпень |
Планування
роботи вчителя. Ведення шкільної документації |
Члени ПМО |
|
Педагогічне
ательє |
Серпень |
Надання допомого педагогам початківцям щодо складання календарного
планування |
Педагог-початківець |
|
Методичні оперативки |
Протягом року у порядку надходження |
1)
опрацювання інструктивно-нормативних документів; 2)
Про особливості ДПА та ЗНО в навчальному році |
Члени ПМО (всі групи) |
|
Методична студія |
Жовтень |
Вимоги до
оформлення експонатів на виставку-презентацію педагогічних ідей. |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець |
|
Супервізія |
Вересень |
Підготовка
завдань для проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Члени ПМО |
|
Методичний міст |
Вересень |
Організація
проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. Конкурсів учнівської творчості |
Члени ПМО |
|
Віртуальний
педагогічний клуб |
Жовтень-листопад |
Обговорення можливостей, вимог до створення та оформлення власних
сайтів (блогів). |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець |
|
Семінар-практикум |
Жовтень 2021 |
ТЕМА. «Сучасні освітні тренди: онлайн-освіта» (розгорнутий план додається) |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець, педагог-початківець |
|
Мобільна
фокус-група вчителів-української мови та літератури |
Вересень-жовтень |
Обговорення вимог до проведення Міжнародного конкурсу учнівської та
студентської молоді ім.Т.Г.Шевченка. Розробка завдань для проведення І
(шкільного) етапу конкурсу. |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець |
|
Презентаційний
меседж |
вересень |
Організація і проведення І (шкільного) етапу конкурсу ораторського мистецтва |
Педагог-майстер, фахівець,
педагог-початківець |
|
Мобільна
фокус-група вчителів-української мови та літератури, історії |
Жовтень-листопад |
Підготовка учнів до міського турніру юних правознавці, юних
істориків |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець |
|
«Проблемний стіл»
- Як навчити кожного? |
|
Аналіз планів конспектів уроків педагогів-початківців |
Педагог-початківець |
|
Презентаційний
меседж |
жовтень |
Організація і проведення І (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.Т.Г.Шевченка. |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець, педагог-початківець |
|
«Аналітичний
форум» |
жовтень |
Детальний аналіз результатів ДПА, ЗНО з української мови та літератури,
історії України, англійської мови. |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець, педагог-початківець |
|
«Педагогічний
десант» – до колеги на урок |
Протягом року |
Відвідування уроків з метою відстеження якості впровадження нових
навчальних програм в 5-11-х класах, аналіз уроків з позиції компетентнісного
підходу |
Педагог-майстер,
педагог-фахівець, педагог-початківець |
|
Семінар-практикум |
січень 2022 |
Тема «Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості» (розгорнутий план додається) |
Члени ПМО |
|
Педагогічний практикум |
Листопад |
Опрацювання методичних
рекомендацій щодо участі учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських предметних
олімпіад з української мови та літератури, російської мови та літератури,
англійської мови, історії, правознавства |
Члени ПМО |
|
Авторська дошка майстра педагогічної справи |
Грудень |
Участь у
виставці-презентації педагогічних ідей та технологій |
Групи «Педагог-майстра», «Педагог-фахівець» |
|
Аналітичний форум |
Грудень |
Аналіз
результатів участі учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад
з української мови та літератури, російської мови та літератури, англійської
мови, історії, правознавства,
трудового навчання |
Члени ПМО |
|
Круглий стіл |
Листопад-грудень |
Обговорення завдань минулих років з олімпіад філологічного циклу з метою
підвищення якості підготовки учнів до участі в ІІІ етапі олімпіад |
Члени ПМО |
|
Аналітичний форум |
Січень |
v
Моніторинг навчальних досягнень учнів за підсумками І семестру 2020/2021
навчального року; v
Моніторинг діяльності ПМО (за
кваліметричною моделлю) |
Члени ПМО |
|
Тиждень відкритих
дверей «педагогів-майстрів» |
Січень |
Відвідування уроків у педагогів-майстрів |
Педагог-майстер,
педагог-початківець |
|
Методичний бенефіс |
Лютий |
Презентація
досвіду роботи вчитель, які атестуються у 2021 році |
«Педагог-майстер», «Педагог-фахівець», «педагог-початківець» |
|
Педагогічні
тренінги |
Жовтень, листопад, січень, березень |
Опрацювання завдань минулих років ЗНО з української мови та літератури,
англійської мови, історії України |
«Педагог-майстер»,
«Педагог-фахівець», «педагог-початківець» |
|
Інтерактивне спілкування |
Лютий |
Про
особливості ДПА та ЗНО в навчальному році |
Члени ПМО |
|
Тематичний семінар |
березень 2022 |
ТЕМА «Нестандартні форми проведення
уроків суспільно-гуманітарного як засіб активізації предметних
компетентностей учнів» (розгорнутий
план додається) |
Члени ПМО |
|
Консультативний ЧАТ з питань реалізації
проектів професійного самовдосконалення |
Березень |
Самоосвіта
як основа для підвищення компетентності педагога (корекція
даних в Індивідуальних картках педагогів) |
Члени ПМО |
|
Семінар-практикум |
червень 2022 |
ТЕМА «Інноваційне освітнє середовище – простір успіху» (розгорнутий
план додається) |
Члени ПМО (всі групи) |
|
Консультативний ЧАТ з питань роботи |
Квітень |
Самоосвіта
як основа для підвищення компетентності педагога (корекція
даних в Індивідуальних картках педагогів) |
Члени ПМО (всі групи) |
|
Консультація |
Протягом року за окремим
графіком |
Організаційно-методична робота з підвищення професійної компетентності
вчителя |
Групи за графіком |
|
Аналітичний форум |
Травень |
v
Моніторинг навчальних досягнень учнів за підсумками 2020/2021 навчального року; v
Моніторинг діяльності ПМО (за
кваліметричною моделлю); v
Моніторинг участі учнів у
Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах, турнірах тощо |
Члени ПМО (всі групи) |
|
«Методичний
беніфіс» |
Травень |
Презентація напрацювань літературної вітальні |
Група «Педагог-майстер» |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар