Wikipedia

Результати пошуку

Аналіз роботи методичного об’єднання за навчальний рік та завдання на новий навчальний рік



I.                  Вступ. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2020/2021 навчальний рік та завдання на новий навчальний рік

 

Протягом року діяльність шкільного методичного об’єднання була спрямована на реалізацію завдань Державних стандартів початкової, базової та повної загальної  середньої освіти, на ознайомлення педагогів з новими підходами та завданнями під час упровадження Концепції НУШ, інформатизації суспільства і реформування освіти, на розвиток особистості учня і вчителя, формування в них мотивації та навичок самовизначення, саморозвитку та самовдосконалення.

Робота шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу в 2020/2021 навчальному році була направлена на виконання  Закону України «Про освіту» (Прийняття від 05.09.2017. Набрання чинності 28.09.2017 ), Концепції «Нова українська школа» (Схвалено Колегією Міністерства освіти і науки 27.10.2016), розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №903-р «Про затвердження плану заходів  на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи», Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схваленої Указом Президента України від 25.06.2013 №344/2013; Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»(зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1392  «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», наказу МОН №405 від 20.04.2018 року  «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (5-9 класи)», наказу МОН України №407 від 20.04.2018 року  «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня (2-4 класи)», наказу МОН України №406 від 20.04.2018 року  «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня (11 класи)», указу Президента України від 04.07.2005 №1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, Концепції громадянської освіти в Україні, Державного стандарту початкової загальної освіти (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 №462), Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392); типового положення про атестацію педагогічних працівників (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України  від 20.12.2011 №1473, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2012 за №14/20327), Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.12.2012  №1423, Концепції профільного навчання в старшій школі (затверджена рішенням колегії Міністерства освіти і науки України від 25.09.2003 №10/13; Галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти (затверджена наказом МОН України від 14.08.2013 №1176); рекомендацій щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти (лист Міністерства освіти і науки України від 03.07.2002 №1/9-318), листа Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020  №1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України «Організація дистанційного навчання в школі» (травень 2020 року), наказу відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради від 08.01.2020 №30 «Про організацію та проведення методичної роботи з педагогічними працівниками закладів освіти у 2020 році», наказу по закладу від 30.08.2019 №308 «Про організацію та проведення організаційно-методичної роботи з педагогічними працівниками школи у 2020/2021 навчальному році».

У 2020/2021 навчальному році методичне об’єднання працювало над реалізацією І (діагностичного) етапу науково-методичної проблеми «Актуальні проблеми сучасної філології, історії та правознавства в період поетапного впровадження Державного стандарту повної загальної середньої освіти».

У 2020/2021 навчальному році працювали  над вирішенням таких основних завдань: підвищення якості викладання навчальних предметів – українська мова та література, російська мова та зарубіжна література, іноземна мова, історія та правознавство; сприяння розвиткові ініціативи, творчості, підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників шляхом реалізації власних програм професійного розвитку; виявлення і розповсюдження ефективного педагогічного досвіду; підвищення рівня дидактичної компетентності педагогів; підвищення активності та результативності участі вчителів філологічного циклу у конкурсах професійної майстерності; надання допомоги педагогам в удосконаленні проведення сучасного уроку в умовах впровадження Концепції «Нова українська школа», реалізації Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти та реалізації завдань Програми підвищення якості початкової освіти; посилення роботи щодо впровадження здоров'язберігаючих технологій навчання та виховання; надання методичної допомоги щодо створення умов для ефективного впровадження інновацій, пов’язаних із концептуальними основами Концепція «Нова українська школа»; залучення вчителів до дослідно-експериментальної роботи, впровадження STEM-технологій; спрямування діяльності вчителів на підвищення якості проведення кожного уроку на засадах компетентнісного підходу, формування в учнів внутрішньої мотивації до навчання; розвиток мережевої взаємодії між вчителями і учнями та учнів між собою; проведення роботи з питань удосконалення системи оцінювання НДУ шляхом упровадження моніторингу, оволодіння різними формами та методами вербального оцінювання учнів; організація роботи з обдарованою молоддю, шляхом залучення учнів до участі в конкурсах, турнірах, олімпіадах тощо;  удосконалення  умінь аналізу та самоаналізу уроків, з позиції компетентнісного підходу; реалізація основних завдань Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді та Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України.

Кількісно-якісний склад ПМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу свідчить про високий творчий потенціал. Із 17 педагогів чотири вчителі (36%) мають вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «учитель-методист» - 2, старший учитель - 2  педагоги, 8 – I кваліфікаційну категорію (27,5%), 1 - II кваліфікаційну категорію (9%), 1 педагог має кваліфікаційну категорію «спеціаліст» (27,5%).

Учителі суспільно-гуманітарного циклу постійно підвищували свій професійний рівень, виконуючи сучасні вимоги до вчителя XXI століття. У 2020∕2021 навчальному році на базі КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» пройшли курсову перепідготовку:

 

з/п

Прізвище, ім'я, по батькові

працівників

Напрям

Термін проходження

курсової перепідготовки

1

Тушева Т.В.

Учителі української мови та літератури

20.01.2021-29.01.2021

2

Дрозд Е.Л.

Учителі мистецтва

11.01.2021-14.01.2021

3

Шестопалова А.Л.

Харківщинознавство

27.04.2021-30.04.2021

4

Дрозд Е.Л.

Образотворче мистецтво

21.10.2020-26.10.2020

при Інституті підвищення кваліфікації педагогічних працівників і менеджменту освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди» - 1:

 

з/п

Прізвище, ім'я, по батькові

працівників

Напрям

Термін проходження

курсової перепідготовки

1

Дрозд Е.Л.

Середня освіта (музичне мистецтво)

09.02.2021-23.02.2021

 

Спецкурси при КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти:

 

Прізвище, ім'я,

по-батькові

Тема спецкурсу

Термін

проходження

спецкурсу

1

Сергєєва Ж.А.

«Нові аспекти ЗНО з української мови та літератури»

05.03.2021-10.03.2021

 

З метою визначення рівня професійної компетентності вчителя на основі диференціації педагогічного потенціалу (за ознакою: внутрішній резерв – реалізація), як якості дій, що забезпечують ефективне вирішення професійно-педагогічних проблем і типових професійних завдань, що виникають в реальних ситуаціях педагогічної діяльності, з використанням життєвого досвіду, наявної кваліфікації, загальновизнаних цінностей проведено діагностування членів ПМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу.

Аналіз за кожним з семи аспектів діагностування дав можливість відповідно до прояву цих ознак визначити, що група «Нерезультативний педагог»  та «Педагог-початківець» відсутня, а серед вчителів є 3 диференційовані групи:

«Педагог-майстер» – 3 вчителі (Погрецька Л.Я., Сергєєва Ж.А., Чорнякова О.В.)

«Педагог-фахівець» – 10 вчителів

У   2021  році  атестації  підлягало 5  педагогічних   працівників     (Шмат О.М., Іваненко К.В., Новаковська І.В., Погорєлова Г.В., Шестопалова А.Л.)

За підсумками атестації в 2021 році:

Шестопаловій А.Л., вчителю історії, Погорєловій Г.В., практичному психологу, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

Іваненко К.В., вчителю історії, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

Новаковська І.В., вчитель української мови та літератури, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії». 

Шмат О.М., вчитель трудового навчання (технічної праці), відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст».

Робота з учителями в межах шкільного методичного об'єднання проводиться у вигляді семінарів-практикумів, відкритих уроків (заходів), творчих звітів учителів, індивідуальних консультацій тощо. Також, у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні та впровадженням карантинних заходів, було організовано дистанційне навчання, під час якого вчителі склали графіки дистанційної роботи, визначили базові інструменти та платформи для організації дистанційного навчання та проведення онлайн-уроків.

Робота з учителями в межах шкільного методичного об'єднання проводиться у вигляді семінарів-практикумів, онлайн-конференцій, круглих столів, педагогічного всеобучу, методичного вернісажу, відкритих уроків (заходів), творчих звітів учителів, індивідуальних консультацій тощо. Відповідно до плану роботи ПМО протягом навчального року було проведено п’ять запланованих засідань методичного об’єднання (два – дистанційно), на яких були розглянуті такі питання:

І засідання.ТЕМА.«Підвищення компетентності, професіоналізму педагога – одна з найважливіших умов підвищення якості освіти в умовах реалізації Концепції Нової української школи»

ІІ засідання. ТЕМА. «Сучасні освітні тренди: онлайн-освіта»

ІІІ засідання. ТЕМА.«Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості »

ІVзасідання. ТЕМА. «Нестандартні форми проведення уроків суспільно-гуманітарного як засіб активізації предметних компетентностей учнів »

V засідання. ТЕМА. «Інноваційне освітнє середовище – простір успіху »

Кожне засідання ПМО супроводжувалося виставкою кращих зошитів, доповідей і рефератів, портфоліо вчителів та учнів.

Семінари-практикуми традиційно супроводжувалися відкритими уроками, головна мета яких – обмін досвідом роботи.

В межах ПМО були проведені відкриті уроки  та заходи такими педагогами: Іваненко К.В., Шестопаловою А.Л., Новаковською І.В.

Класним керівником 10-Б класу Погорєловою Г.В. та учителем громадянської освіти Іваненко К.В. було проведено захід До Всесвітнього Дня  Гідності, під час якого учні дізна́лися про значення гідності в їхньому житті й житті інших людей; як, поважаючи інших людей, можна здобути повагу до себе.

Учителі ПМО суспільно-гуманітарного циклу широко впроваджують у практику інноваційні технології. Оновлено банк даних використання сучасних навчальних технологій або їх елементів.

Серед найбільш результативних необхідно відмітити:

Ø проєктна   технологія   навчання (Анисимова І.О.,  Дрозд Е.Л., Шестопалова А.Л., Чорнякова О.В., Макарова О.В., Погорєлова Г.В.,);

Ø технологія інтерактивного навчання (всі члени ПМО суспільно-гуманітарного циклу);

Ø технологія дистанційного навчання (всі члени ПМО суспільно-гуманітарного циклу);

Ø технологія змішаного навчання (Шестопалова А.Л.);

Ø технологія розвитку критичного мислення (Сергєєва Ж.А., Шестопалова А.Л., Іваненко К.В.);

Ø технологія проблемного навчання (Чорнякова О.В.,  Іваненко К.В., Шестопалова А.Л.);

Ø інформаційно-комунікаційні технології (всі члени ПМО суспільно-гуманітарного циклу);

Ø інтерактивний метод навчання «Американської   мозаїки» (Чорнякова О.В., Анисимова І.О., Надточий Т.В., Білозірка О.П.);

Ø інтерактивний метод командної підтримки індивідуального навчання  (Погрецька Л.Я., Сергєєва Ж.А.);

Ø ігрові технології навчання (Дрозд Е.Л.);

Ø елементи  SТЕМ-освіти (Анисимова І.О., Новаковською І.В., Погорєлова Г.В).

Проведені уроки засвідчили високий рівень майстерності педагогів. Учителі знаходяться на функціональному рівні використання ІКТ, програмних продуктів  та Інтернет-технологій у своїй професійній діяльності. Проблемним питанням під час проведення уроків є оцінювання навчальних досягнень учнів та формування методів діяльності школярів, стійкої зацікавленості учнів до процесу навчання; використання компетентнісного підходу навчання,  пізнавальних  методів мотивації та стимулювання (опора на життєвий досвід, пізнавальний інтерес, створення проблемної ситуації, спонукання до пошуку альтернативних рішень, виконання творчих завдань тощо).

Щоб зацікавити своїм предметом, вчителі ПМО постійно оновлюють і урізноманітнюють навчальну діяльність учнів, а це стосується як форм навчання, так і системи методів, прийомів, засобів.

З метою підвищення свого професійного рівня, рівня самоосвітньої діяльності педагоги брали активну участь в роботі міських методичних об'єднань вчителів української мови та літератури, вчителів галузі «Суспільствознавство», вчителів російської мови та літератури, вчителів англійської мови та літератури на які готують змістовні доповіді, проводять відкриті уроки, працюють в групах, виступають в якості модераторів тощо.

В закладі систематично підтримується неперервна інформатична підготовка та розвиток ІКТ-компетентності педагогів. Вчителі ПМО активізували роботу по використанню та впровадженню технологій дистанційного навчання за допомогою онлайн сервісів. Традиційною є участь вчителів суспільно-гуманітарногоциклу в різноманітних обласних Інтернет-семінарах, які здійснюються на базі КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» в режимі чату  та вебінарів.

З метою задоволення потреб у професійній самореалізації працівників освіти, обміну ефективним педагогічним досвідом та створення умов для співпраці наукових, методичних і педагогічних працівників, які розробляють та запроваджують педагогічні інновації  педагогічні працівники школи брали участь у обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують. У обласному Фестивалі взяли участь 2 педагогічних працівника ліцею – Погорєлова Г.В., практичний психолог, Іваненко К.В., вчитель історії, За підсумками обласного етапу фестивалю досвід роботи практичного психолога Погорєлової Г.В.  за темами «Інноваційний підхід до впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій в умовах реалізації Концепції НУШ»  та «Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів нової української школи шляхом впровадження інноваційних технологій» відзначені Дипломом ІІІ ступеня.

На міський етап виставки-презентації було представлено 3роботи педагогами ліцею за відповідними напрямками.

Перелік членів ПМО вчителів  суспільно-гуманітарного циклу, які брали участь у виставці-презентації педагогічних ідей  та технологій у 2020/2021 навчальному році

П.І.Б. автора

Посада

Назва роботи

1

Шестопалова Анжеліка Липівна

Вчитель історії

Формування навичок медіаграмотності

 на уроках історії

в умовах впровадження технології дистанційного та змішаного навчання

(з досвіду роботи)

2

Погорєлова

Галина Валеріївна

Практичний психолог

Розвиток

емоційного інтелекту молодших школярів

нової української школи

шляхом впровадження інноваційних технологій

3

Новаковська

Ірина Вікторівна

Вчитель української мови та літератури

Використання лінгвістичних ігор

на уроках української мови в умовах

впровадження дистанційної

форми навчання

 

Міська експертна комісія визначила, що роботи відповідають завданням виставки-презентації педагогічний ідей та технологій, мають теоретичну та практичну цінність, є актуальними, можуть бути використані педагогами в роботі. Всі представлені роботи мали високий естетичний вигляд.

За високу якість  методичних посібників, представлених на міську виставку-презентацію педагогічних ідей та технологій, нагороджені:

Дипломами І ступеня  Шестопалова А.Л., Погорєлова Г.В.;

Дипломом ІІІ ступеня – Новаковська І.В.

З метою підвищення інтересу та зацікавленості учнів до вивчення предметів циклу вчителі української мови та літератури активно залучають їх до проведення та участі у предметних тижнях:

·        Диктант "Мова єднання" (8-Б, 9-А, 9-Б класи), вчитель української мови та літератури Погрецька Л.Я.

·        Виступ перед учнями початкових класів "Барви українського слова", вчитель української мови та літератури Погрецька Л.Я.

·        Виховний захід у 6-А класі  "Буду я навчатись мови золотої", вчитель української мови та літератури Погрецька Л.Я.

·        Виховна година на тему "Чи знаю я українську мову?" (10 клас), вчитель української мови та літератури Сергєєва Ж.А.

·        Брейн-ринг у 9-А класі "Мова рідна, слово рідне!", вчитель української мови та літератури Макарова О.В.

·        Бесіда у 5-Б класі "Життя без книг - хата без вікон", вчитель української мови та літератури Москаленко С.М.

·                   Диктант у 5-А класі "Рідна мова", година спілкування "Шевченко - живий", вчитель української мови та літератури Новаковська І.В.

У лютому вчителями історії Шестопаловою А.Л. та Іваненко К.В. у рамках  предметного  тижня з правознавства була  проведена історико-краєзнавча конференція, правовий КРОКС, дебати «Ти маєш право …» , а також урок-реквієм "Герої не вмирають". Учителі залучали учнів до архівно-пошукова робота, екскурсій до шкільного музею, організовували зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни, родичами загиблих захисників Батьківщини. 

Велика увага приділялась роботі в шкільному музеї, який є діючим центром національно-патріотичного виховання учнів. Пошукова група учнів 11 класу (керівник Шестопалова А.Л.) збирала спогади учасників Другої світової війни, остарбайтерів, тих, хто працював у тилу.

В межах діяльності наукового  учнівського товариства «Евріка»  з метою виявлення, розвитку та підтримки юних талантів та обдарувань,  залучення їх до науково-експериментальних та науково-дослідницьких робіт в різних галузях науки, подальшого розвитку і удосконалення науково-дослідницької діяльності школярів  було проведено шкільний етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН та направлено на міський етап конкурсу  роботи учнів нашого ліцею.

Список  учнів, які брали участь

у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН України

у 2020/2021 навчальному році

п/п

П.І.Б.

(учня повністю)

Клас

Секція, відділення МАН

Тема роботи

П.І.Б. учителя, керівника науково-дослідницької роботи

1

Жуков Олександр

10-Б

Історія.

Історичне краєзнавчство

«Первомайщина в період Української революції»

Іваненко К.В., учитель історії

2

Удовіченко Андрій

11

Соціологія. Філософії та

суспільствознавства

«Булінг в учнівському середовищі (дослідження боулінгу в учнівському середовищі Первомайського ліцею №6»

Шестопалова А.Л., учитель історії

 

Велику увагу вчителі-філологи приділяють роботі з учнями в позаурочний час. У 2020/2021 навчальному році активно працювала «Літературна вітальня», де вчителі готували учнів до різноманітних конкурсів, турнірів, олімпіад.

Учні ліцею є активними учасниками різноманітних конкурсів учнівської творчості. Маємо певні досягнення:

 

Назва конкурсу

Місце

Клас

П.І.Б. учнів

П.І.Б. вчителя

1

ХІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та      студентської        молоді    ім. Т.Г.Шевченка

ІІ (міський) етап

І місце

 

 

 

 

 

ІІ місце

ІІ місце

 

6-Б

7-В

8-А

10-Б

11

 

5-А

9-Б

Туча В.

Бабіна В.

Давидян А.

Снігуренко О.

Бакай Н.

 

Бабаєва Д.

Пальваль А.

Москаленко С.М.

Тушева Т.В.

Сергєєва Ж.А

Погрецька Л.Я.

Сергєєва Ж.А.

 

Сергєєва Ж.А. Погрецька Л.Я

2

Всеукраїнський конкурс учнівської творчості.

Номінація «Історія та державотворення»

ІІ (міський) етап

І місце

 

І місце

 

9-Б

 

8-А

Потапов Л.

 

Друзь Е.

Іваненко К.В.

 

Шестопалова А.Л.

ІІІ (обласний) етап

ІІ місце

 

ІІІ місце

 

9-Б

 

8-А

Потапов Л.

 

Друзь Е.

Іваненко К.В.

 

Шестопалова А.Л.

3

Всеукраїнська краєзнавча акція учнівської молоді «Українська революція: 100 років надії і боротьби»

Обласний етап

Призер

10-Б

11

Жуков О.

Удовіченко А.

Іваненко К.В.

Шестопалова А.Л.

4

Всеукраїнська експедиція учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина  - Україна» напрям «З попелу забуття» (краєзнавчо-дослідницька робота)

Обласний етап

Лауреат

10-Б

Жуков О.

Іваненко К.В.

5

Міськрайонний конкурс юних читців, присвячений пам’яті Д.М.Журавльова

Номінація «Інноваційна подача конкурсного номера»

Номінація «Поетичний перфоманс»

Номінація «Артистизм»

Міський етап

 

 

 

І місце

 

 

І місце

 

І місце

 

 

 

5-Б

 

 

7-А

 

6-Б

 

 

 

Каплунов К.

 

 

Дубина В.

 

Кейс П.

 

 

 

Макарова О.В.

 

 

Новаковська І.В.

 

Москаленко С.М.

6

Конкурс учнівських  творів,  присвячений 76-й річниці перемоги над  нацизмом у Другій світовій війні.  Міський етап           

І місце

7-В

Тушева К.

Тушева Т.В.

7

Військово-патріотична акція учнівської та студентської молоді «Слобожанські дзвони Перемоги»

Обласний етап

Лауреат

 

Лауреат

 

8-А

 

10-А

Давидян А.

 

Даценко І.

Шестопалова А.Л.

Іваненко К.В.

Робота  педколективу, яка проведена  за  програмою  виявлення  та  підтримки  талановитої  молоді і створення  умов, необхідних  для  розвитку  індивідуальності, має  свої  позитивні  результати.  Це – призові  місця  в турнірах, олімпіадах, конкурсах. Учні ліцею є учасниками і переможцями різних  Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів, Інтернет-оліміпіад:

·        Всеукраїнська гра з англійської мови “Грінвіч” (35 учнів, «Золотий сертифікат» – 9 учнів, «Срібний сертифікат» - 5 учнів, «Бронзовий сертифікат» - 3 учня);

·        Всеукраїнська Інтернет-олімпіада «На урок»:

з англійської мови (47 учнів: Диплом І ступеня – 10 учнів, Диплом ІІ ступеня – 8 учнів, Диплом ІІІ ступеня – 2 учня. Сертифікат учасника – 27 учнів), з історії України (4 учня:Сертифікат учасника – 4 учня);

з трудового навчання (3 учня:Сертифікат учасника – 3 учня);

«Я досліджую світ» (10 учнів: Диплом І ступеня – 6 учнів; Диплом ІІ ступеня – 4 учня);

·        Всеукраїнська Інтернет-олімпіада «Всеосвіта»:

з української мови (3 учня: Диплом І ступеня – 1 учень; Диплом ІІ ступеня – 1 учень;  Диплом ІІІ ступеня – 1 учень).

З кожним роком збільшується кількість учасників вищезазначених конкурсів та спостерігається тенденція підвищення результативності участі в них.

Систематична, плідна робота вчителів суспільно-гуманітарного циклу спрямована на підвищення рівня навчальних досягнень учнів 5-11-х класів. 

         Вчителі ПМО постійно працюють із фаховими виданнями, науково-методичними журналами «Дивослово», «Українська мова та література в школі», «Бібліотека», «Позакласний час», «Все для вчителя», «Вивчаємо історію», «Вивчаємо світову літературу» тощо.

 Результативність діяльності ПМО відстежується за кваліметричною моделлю за підсумками кожного семестру.

Діаграма "Оцінка діяльності ПМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу"

 

Комунальний заклад "Первомайський ліцей№6 Первомайської міської ради

Харківської області"

 

Напрямки

часткова оцінка напрямків

І семетр 2020/2021 н. р.

ІІ семестр 2020/2021 н.р.

 

 

1. Нормативно-правове та інформаційне забезпечення методичної роботи

0,18

0,19

 

 

2. Організаційне забезпечення методичної роботи

0,23

0,25

 

 

3. Здійснення методичної роботи

0,24

0,28

 

 

4. Експертно-аналітична діяльність

0,13

0,15

 

 

Загальна оцінка в частках одиниці

0,78

0,89

 

 

Висновки: моніторинг діяльності ПМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за кваліметричною моделлю, свідчить, що на високому рівні здійснюється  організаційне забезпечення методичної роботи та експертно-аналітична діяльність (0,91), найнижчий (0,86) – діяльність за напрямом «Здійснення методичної роботи». Загальна оцінка діяльності ПМО за 2020/2021 навчальний рік  становить 0,89.

Рекомендації:

1.     Вчителям ПМО  суспільно-гуманітарного циклу:

1.1.         Посилити роботу щодо створення банків даних за різними напрямками.

1.2.         Систематично підвищувати рівень професійної майстерності шляхом реалізації проектів самоосвітнього розвитку.

1.3.         Посилити роботу з обдарованими учнями шляхом залучення їх до участі в обласних тренінгах, інтернет-олімпіадах, розроблення програм заходів.

2.     Керівнику ПМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу Макаровій О.В.:

2.1.         Орієнтувати  вчителів на творчість, оновлення професійних знань, стимулювати самоосвіту, розвиток педагогічної творчості.

2.2.         Здійснювати ґрунтовний аналіз результатів роботи членів ПМО, розробляти рекомендації  щодо підвищення результативності їх діяльності.

2.3.         Підвищити рівень оформлення протоколів засідань ПМО  суспільно-гуманітарного циклу:

2.4.         Активізувати роботу щодо залучення педагогічних працівників до професійних конкурсів, виставок, фестивалів.

Учителі ПМО відповідально ставляться до своєї справи, впроваджують нові навчальні програми (в 10-х класах), інноваційні педагогічні технології.

Завданнями вчителів ПМО суспільно-гуманітарного циклу на 2021/2022 навчальний рік є:

- спрямування, підвищення якості та результативності проведення уроків;

-   збагачення педагогічного досвіду освітніми інноваціями;

-   запровадження в практику роботи сучасних технологій, форм та методів навчання;

- удосконалення аналізу уроку з позиції компетентнісного підходу в умовах реформування системи освіти;

-  розкриття інтересів та  нахилів  здібностей учнів  з  метою  виявлення самостійно творчої особистості; 

-   формування  в учнів інтересу  до вивчення предметів мови, літератури, історії та правознавства;

-   якісна підготовка учнів до ДПА у 9 класах та  ЗНО в 11 класах

 


Немає коментарів:

Дописати коментар